Op 1 oor

Uw eigen oplossingen tegen het bromgeluid
Forumregels
Tip: Geef uw berichten een informatieve titel, dan wordt u sneller gelezen.
Plaats reactie
Agnes12

Op 1 oor

Bericht door Agnes12 »

Ik heb al eerder vermeld dat ik hoofdzakelijk last heb via 1 oor. Wat ik doe naast het zachtjes aanzetten van de radio op 2 ik maak een soort vuist en doe die onder mijn kunnen en ga daar dan met mijn hoofd opliggen zodanig dat er druk is net voor de gehoor ingang. Net tegen het flapje aan dat tussen de gehooringang en de wang zit, het lijkt alsof ik daar het gehoor mee "op slot" zet. Als ik daar gewoon hard druk dan is het overigens ook weg.
Vitruvio

Re: Op 1 oor

Bericht door Vitruvio »

Ik heb hetzelfde . Ook alleen een oor. Ma fors drukken mimder
Annie

Re: Op 1 oor

Bericht door Annie »

In mijn oor waar ik niet op slaap stop ik een gehoor app van de lidl speciaal deze!!!
Deze heb ik omwonden met wit gas isotape een beetje elastisch die met dat roode kapje.
Dit zo dat de versterker gedempt is.

Meestal laat ik hem uit, dempt goed, en bij zeer extreem overlast zet ik hem op 0 dan heb je een ruisje in je gehoor gang, redelijke onderdukker.
Als de ruis te hard is in de 0 stand kun je een klein plukje watten in het gangetje stoppen.
Het andere oor doe ik een zacht geel schuim oordopje en daar lig ik op.

Dit remedie maakt mijn leven mogelijk anders was het onmogelijk geweest.

Mijn vermoeden is dat door de vibratie in het gehoor te dempen, door een lichte druk in het gehoorgang aan tebrengen dit soelaas kan bieden.
Hierdoor trilt het minder en onderdruk je de brom binnen te dringen, wel even gedult je hersenen moet even omschakelen,
bij mij na 10 min is het weer gestabiliseerd.

Evt kan de radio op ruis FM zacht naast je kussen hierdoor krijg je wat rust alsof je op het strand bent.
Ik zelf ga dromen hierdoor een fijn gevoel om even uit deze wereld te ontrekken.
Iedereen die meer info wil mag contact zoeken, wel wachten tot de apperaatjes weer verkocht worden.
Lieve groet Annie
Plaats reactie